bizstudy's FotoPage

By: bizstudy frenz member club

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 12-Jul-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Meraikan Hari Bahagia Fauziana & Fadzley

mmm.. abg long.. macam tak sabar je nak makan? heheheheh
ni Fatin Nur Damia... anak iman,,, ala kiutnyeee....
ni pengepit dan dikepit untuk wedding yana.. control ayu gitu...
View all 6 photos...
Hallu prenz... gambar2 ni smua masa kenduri kawin umah yana... beshnye bile tengok kawan2 smua dah jadi bini org... sat gi mak orang laks!! ahaks...
bagi yang dah ada pasangan tu bile lagi agaknye.. tak sabar rasanya nak makan nasik minyak korang smua!!
Yang bercinta satu kelas tahniah diucapkan... kita kena tukar nama kelas kita dari KSS ke Agensi cari jodoh.. mcm suai gitu...


Thursday, 12-Jul-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Meraikan Hari Bahagia Fauziana & Fadzley

mmm.. abg long.. macam tak sabar je nak makan? heheheheh
ni Fatin Nur Damia... anak iman,,, ala kiutnyeee....
ni pengepit dan dikepit untuk wedding yana.. control ayu gitu...
View all 6 photos...
Hallu prenz... gambar2 ni smua masa kenduri kawin umah yana... beshnye bile tengok kawan2 smua dah jadi bini org... sat gi mak orang laks!! ahaks...
bagi yang dah ada pasangan tu bile lagi agaknye.. tak sabar rasanya nak makan nasik minyak korang smua!!
Yang bercinta satu kelas tahniah diucapkan... kita kena tukar nama kelas kita dari KSS ke Agensi cari jodoh.. mcm suai gitu...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net